FAQ

Frequently Asked Questions - co to jest FAQ?  

 

FAQ jest to zestawienie najczęściej zadawanych przez klientów pytań w naszym sklepie, zarówno stacjonarnym jak i internetowym. Dzięki latom doświadczenia, zbudowaliśmy dla Państwa bazę odpowiedzi, które zdecydowanie ułatwią podjęcie decyzji o zakupie. Dzięki FAQ klient szybko znajdzie odpowiedź na swoje zapytanie. 

Zamówienia w sklepie internetowym

1. Czy zegarek mogę odebrać osobiście?

Sklep z zegarkami w Orzyszu pozwala na odbiór osobisty czasomierza, za który zapłacisz dowolną formą płatności- bezgotówkowo, jak i gotówkowo. Sklep czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 oraz soboty od 9:00-14:00.

2. Czy zegarek jest oryginalny?

Zegarki damskiezegarki męskie, a także zegarki dla dzieci oferowane przez nasz sklep www.ZegarkiMazury.pl są produktami pochodzącymi od legalnych dystrybutorów działających na terenie Polski. Wszystkie produkty są oryginalne i posiadają potwierdzenie naszej rzetelności. 

3. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Nasz sklep posiada czynną infolinię w godzinach pracy sklepu. Nasz konsultant z przyjemnością przyjmie Państwa zamówienie telefoniczne oraz przedstawi wszystkie szczegóły zakupu. 

4. Czy muszę rejestrować się na stronie?

Nasz sklep pozwala na zakup jednorazowy bez konieczności rejestracji w sklepie. Bez rejestracji w sklepie nie będzie jednak możliwy podgląd zamówienia, lecz potwierdzenie oraz wszelkie szczegóły zostaną przesłane przez nas drogą e-mailową. 

5. Czy zegarek jest dostępny w sprzedaży?

Nasz sklep oferuje dostępność produktów w magazynie z terminem realizacji do 24 godzin. Dodatkowo oferujemy również produkty na zamówienie od dystrybucji z kilkudniowym czasem realizacji opisanym w karcie produktu. Jeżeli masz pytania, kiedy zegarek będzie u Ciebie, skontaktuj się z nami!

6. Jaką firmą kurierską Państwo wysyłają?

Prowadzimy sprzedaż wysyłkową na terenie Polski oraz UE. Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, firmy kurierskiej DPD oraz firmy paczkomaty INPOST. 

7. Czy wykonują Państwo grawer na zegarkach?

Oprócz doświadczenia w sprzedaży zegarków oferujemy również możliwość wykonania usługi grawerskiej na zegarku. Grawer wykonywany jest na deklu zegarka

8. Ile liter może zawierać grawer?

Różnorodność stylistyczna zegarków sprawia, iż dokładne określenie ilości miejsca na deklu nie jest możliwe. Możliwości grawerskie uzależnione są od średnicy zegarka oraz od fabrycznych emblematów tworzonych przez producenta. Najczęściej spotykamy na deklu logotypy oraz szereg atrybutów tj wodoszczelność, wykonanie, numer modelu oraz numer seryjny. 

9. Czy skracacie Państwo bransoletę?

Posiadamy dział zegarmistrzowski, który bezpłatnie wykona usługę dopasowania bransolety do obwodu nadgarstka. Wystarczy, że podczas składania zamówienia podczas nam obwód nadgarstka, zmierzony centymetrem krawieckim, a my wyregulujemy zegarek.

10. Czy sciągnięte ogniwa z bransolety dostanę w przesyłce?

Tak, nasz sklep dokonując usługi skrócenia bransolety, zabezpiecza ściągnięte ogniwa i umieszcza je bezpieczne w opakowaniu, tuż obok, bądź pod poduszką z zegarkiem.

11. Czy mogę anulować zamówienie?

Każdy klient ZegarkiMazury.pl ma prawo do rezygnacji z zamówienia, podczas którego wybrał zegarek, akcesoria do zegarków czy kartę podarunkową. Wystarczy poinformować nas o tym mailową bądź telefoniczne, a my wyślemy potwierdzenie anulacji drogą e-mailową. 

12. Jaki jest koszt wysyłki zegarka do mojego miasta?

Wysyłka towaru na terenie Polski jest darmowa.

Gwarancja | Serwis | Zwrot | Wymiana

1. Czy zwrot zegarka jest możliwy?

ZegarkiMazury.pl pozwala na dokonanie zwrotu w terminie roku zgodnie z programem 'Rok na zwrot' , z wykluczeniem zegarków noszących ślady użytkowania oraz wykonaną usługą grawerską. 

2. Czy mogę wymienić zegarek na inny?

W przypadku, gdyby zakupiony czasomierz nie spełniał Twoich oczekiwań - masz prawo do wymiany zegarka. W tej sytuacji, musisz odesłać do nas zakupiony produkt oraz złożyć nowe zamówienie na stronie. Twoje środki zostaną przeksięgowane. W przypadku nadpłaty, zwrócimy Ci środki na konto, jeśli jednak wybierzesz droższy produkt - zegarek możemy wysłać z dopłatą za pobraniem bądź możemy wysłać numer konta, celem dopłaty określonych środków.

3. Ile wynosi gwarancja na zegarek?

Wszystkie zegarki oferowane przez sklep internetowy ZegarkiMazury.pl posiadają gwarancję producenta. Zwykle wynosi ona 2 bądź 3 lata w zależności od konkretnej marki, dlatego informacji o tym, ile wynosi gwarancja na zegarek poszukuj przy konkretnym czasomierzu. 

4. Czego nie obejmuje gwarancja na zegarek?

Gwarancja na zegarek nie obejmuje uszkodzeń wynikających z eksploatacji czasomierza, wymiany baterii, zużycia paska oraz uszkodzeń mechanicznych. 

5. Gdzie mogę zgłosić zegarek na gwarancję?

Aby dokonać reklamacji zegarka i skorzystać z okresu gwarancyjnego należy wejść w zakładkę 'REKLAMACJE' i zapoznać się ze szczegółami tej procedury według wytycznych danej marki. 

6. Formularz zwrotu- jak zgłosić zwrot?

W przypadku chęci dokonania zwrotu, niezbędny jest formularz zwrotu, który posiada dane osoby składającej zamówienie oraz numer konta do przelania określonej kwoty. Po wydrukowaniu formularza, który znajduje się w zakładce "ZWROT" należy dołożyć go do przesyłki wraz z zegarkiem. 

7. Czy mogę zwrócić wygrawerowany zegarek?

W przypadku zegarków opatrzonych usługą grawerską, zwrot jest nie możliwy. 

8. Czy mogę wymienić wygrawerowany zegarek?

W przypadku zegarków opatrzonych usługą grawerską, wymiana jest nie możliwa.

9. Czy jeśli zamówienie usługę grawerską to stracę gwarancję?

W przypadku wykonania usługi grawerskiej, nie ingerujemy w okres gwarancji produktu, zatem będzie wynosił on tyle ile zakłada producent. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl