Reklamacje

Jak złożyć reklamację zegarka ?

 

W tym dziale wytłumaczymy Ci jak dokonać reklamacji zakupionego produktu.

Autoryzowany punkt serwisowy

Znajdź autoryzowany serwis marki zegarków, który chcesz zareklamować klikając w link

Formularz reklamacyjny 

Pobierz, wydrukuj oraz wypełnij formularz reklamacyjny. Podaj w nim dane kontaktowe, telefon, adres mailowy, model zegarka oraz opis wady zegarka.

Przygotowanie przesyłki

Przygotuj do wysyłki uszkodzony zegarek wraz z kartą gwarancyjną oraz formularzem reklamacji, pamiętając o bezpiecznym zapakowaniu produktu do transportu. Jeśli jest to kolejna reklamacja tego samego produktu, możesz dołączyć dokumentację z poprzednich napraw. 

Wysyłka zegarka do serwisu

Wyślij przesyłkę do serwisu, zachowując potwierdzenie nadania. Serwis od dnia otrzymania przesyłki ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i udzielenie informacji o przebiegu zgłoszonej reklamacji.  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl